Forum Zuzla
Forum Zuzla Strona Główna

FAQFAQ  SzukajSzukaj [ Osób ]  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  PortalPortal

Poprzedni temat «» Następny temat
Trudności z samodyscypliną na mm
Autor Wiadomość
aniaz  

Na MM od: 30-03-2005
Aktualnie stosuje DZ: TAK
  Wysłany: 2005-11-28, 09:20 Trudności z samodyscypliną na mm

Hej wszystkim
Z uwagi na to, że jestem początkująca chciałabym zapytać dziewczyny, które juz mocno wprawione są w bojach (no i w związku z tym mają już efekty) jak było z samodyscypliną, czy zjedzenie jebłka w 3-4 godziny po kolacji jest ciężkim grzechem? Wczoraj np zrobiłam jeszce cięższe "przewinienie" bo zjadłam 2 ptasie mleczka, 3 cukierki czekoladowe i bułkę z margaryna i dżemem :wstyd: Cały tydzień szło mo ok, no z wyjatkiem tego jabłka na wieczór (ale nie codziennie)
Chciałam zapytać was dziwczyny jak wy sobie z tym radzicie, czy zdażają się wam takie grzeszki, czy tylko ja jestem tak mało zdyscyplinowana.
Dużo już czytałam na forum, zdaje sobie sprawe z rozregulowania trzustki takim podjadaniem, chyba mniej wiecej wiem o co chodzi w zasadach komponowania posiłków, ale cóż wczoraj zdarzyło sie , zjadłam i już.
Chciałam zapytać jak to u was bywa.

jasminherf  
winopijka

Na MM od: 03.11.2005
Aktualnie stosuje DZ: NIE
Pomogła: 55 razy
Wysłany: 2005-11-28, 10:36 

Ja wprawdzie nie jestem mocno zaprawiona w boju - diete stosuję mniecały miesiąc... ale nie zdazryło mi się jeszcze zrobić świadomego odstępstwa (w postaci słodyczy, owoców itp.). To chyba kwestia samozaparcia i rozsądnego układania posiłków. Zdarza się czasem, że np. po wczesnej kolacji wieczorem jestem troszkę głodna - piję wtedy dużo wody i staram się nie poddawać moim zmysłom (zwłaszcza gdy ktoś obok wcina np. pieczonego kurczaka czy tabliczkę czekolady) ;)

aniaz  

Wysłany: 2005-11-28, 13:08 

czyli muszę się zdyscyplinować jeszcze bardziej