Forum Zuzla Strona Główna Forum Zuzla


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Mira
30 Październik 2012, 08:36
REGULAMIN FORUM
Autor Wiadomość
Zuzel 



Dołączyła: 11 Lip 2004
Posty: 20595
Skąd: Iława
  Wysłany: 20 Listopad 2008, 23:46   REGULAMIN FORUM

REGULAMIN FORUM

1. Nie używaj słów wulgarnych i nie obrażaj innych Użytkowników forum.

2. Unikaj WIELKICH LITER w tytułach i treści - w Internecie rozumie się jako krzyk.

3. Staraj się pisać poprawnie, bez błędów językowych; zwłaszcza ortograficznych.

4. Nie zamieszczaj reklam, chyba że dopuszcza to treść i charakter konkretnego tematu istniejącego na forum. Wszelkie treści o charakterze spamu będą usuwane, a ich Autorzy otrzymają ostrzeżenie lub zostaną usunięci z listy Użytkowników forum.

5. Zanim założysz nowy temat, przejrzyj forum w poszukiwaniu odpowiedzi - bardzo możliwe, że Twoje pytanie było już wcześniej poruszane. Zwróć uwagę na przyklejone tematy, skorzystaj z wyszukiwarki.

6. Pisząc nową wiadomość zamieść ją w odpowiednim dziale i nie zakładaj kilku takich samych tematów w różnych miejscach.

7. Pamiętaj aby tytuły tematów nadawać tak by jasno odzwierciedlić ich treść. Nie używaj ogólnych sformułowań typu "Problem", "Pomocy", "nie działa" etc.

8. Nie zamieszczaj grafik większych niż 500 pikseli na dłuższym boku oraz większych niż 200kb (wyjątkowo, w przypadku działu hobby i zdjęć "artystycznych" dopuszcza się rozmiar do 640 pikseli).

9. Nie zamieszczaj grafik powszechnie uznawanych za obraźliwe.

10. Odnośniki prowadzące do stron zawierających treści przeznaczone dla osób dorosłych należy poprzedzić wyraźnym ostrzeżeniem +18.

11. Jeśli chcesz zwrócić komuś uwagę, zrób to kulturalnie, najlepiej na adres prywatny. Staraj się doradzać innym, a nie wyśmiewać ich - każdy był kiedyś początkujący!

12. Umieszczając na forum zdjęcia, publikacje jakichkolwiek materiałów należy pamiętać o przestrzeganiu praw autorskich.

13.Administratorzy i moderatorzy mają prawo do zmiany, zamknięcia, a nawet usunięcia postów obraźliwych lub w inny sposób naruszających regulamin, a także do usunięcia całego tematu bez ostrzeżenia.

14. Administracja ma prawo edytować podpis, który w jakikolwiek sposób utrudnia lekturę wpisów na Forum. Jeśli chcesz by inni wiedzieli o Tobie więcej uzupełnij pole O mnie w Twoim profilu.

15. Zabronione jest celowe używanie nicków łudząco podobnych do nicków aktywnych użytkowników forum - a w szczególności administratorów i moderatorów.

16. Wybierając nazwę użytkownika rób to rozsądnie, gdyż nie ma możliwości zmiany nazwy na prośbę użytkownika.

17. Możesz edytować posta max. do 15 minut od jego napisania.

18. Nie możesz edytować posta jeżeli ktoś pod tobą już coś napisał.

19. Konto użytkownika który po zarejestrowaniu się przez 6 miesięcy nie napisał ani jednego postu zostaje usunięte.

20. Dostęp do całej treści forum użytkownik otrzymuje po napisaniu określonej ilości postów.


Ponadto, uczestnicząc w forum zgadzasz się na to, że:

Bierzesz odpowiedzialność za własne słowa. Pamiętaj, że wysyłając wiadomość na forum nie wolno Ci zmieniać lub usuwać własnych słów, do których ktoś się odniósł, gdyż zmieniłoby to sens i wymowę całej dyskusji.

Zawartość postów na forum wyraża poglądy i opinie Autorów a nie administratorów, moderatorów czy webmasterów (poza wiadomościami pisanymi przez nich) i nie ponoszą oni za te treści odpowiedzialności.

Zamieszczając na forum treści obraźliwe, obsceniczne, wulgarne, oszczercze, nienawistne, zawierające groźby i inne materiały, które mogą być sprzeczne z prawem, godzisz się także na usunięcie z listy użytkowników (wraz z powiadomieniem odpowiednich władz). Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów. Jako użytkownik zgadzasz się, że wszystkie informacje, które wpiszesz będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez twojej zgody żadnym osobom ani podmiotom trzecim, jednakże webmaster, administratorzy i moderatorzy nie będą obarczeni odpowiedzialnością za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania tych danych.

Skrypt tego forum wykorzystuje cookies do przechowywania informacji na twoim komputerze. Te cookies nie zawierają żadnych informacji, które podałeś i służą jedynie ułatwieniu korzystania z forum. Adres e-mail jest wykorzystywany jedynie dla potwierdzenia podanych informacji oraz hasła (i dla przesłania nowego hasła, gdybyś zapomniał stare) oraz informowania o nowych wiadomościach, odpowiedziach w tematach etc.
 
 
Mira 



Dołączyła: 08 Wrz 2004
Posty: 98522
Skąd: Chorzów
Wysłany: 29 Październik 2012, 11:55   

zmiana regulaminu - dodano punkt 20.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,042 sekundy. Zapytań do SQL: 11