Forum Zuzla Strona Główna Forum Zuzla


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Kochani Użytkownicy,

forum jest w nowym miejscu, adres poniżej.

Odświeżyliśmy się trochę, zmieniliśmy silnik forum, uprościliśmy nazwę forum i dopasowaliśmy ją do tematyki ;)
Odrzuciliśmy działy dietowe w których nic się nie działo.

Czy moje konto i posty zostały przeniesione?
Tak, ale trzeba zresetować hasło używając opcji Zalogun -> Nie pamiętam hasła, oraz ustawić nowy awatar.

Nowe forum znajduje się pod adresem: chlorkownia.pl

Miłego pisania!



Poprzedni temat «» Następny temat
Shoarma jak ze Sphinxa by olik1980 IF
Autor Wiadomość
asia2800 

Dołączyła: 10 Sie 2008
Posty: 145
Skąd: Łódź
Wysłany: 13 Wrzesień 2008, 17:44   

a czy sosik musi mieć smietane 30tke czy wystarczy już 18stka?? Chce jutro na obiad zrobic , więc poproszę o jak najszybszą odpowiedź.
 
 
dorka 



Dołączyła: 11 Wrz 2004
Posty: 87935
Skąd: Szczecin
Wysłany: 13 Wrzesień 2008, 18:06   

asia2800, wystarczy 18 :)
_________________
obce słowa w menu nie poprawiają smaku potraw
Stephen Clarke




 
 
asia2800 

Dołączyła: 10 Sie 2008
Posty: 145
Skąd: Łódź
Wysłany: 13 Wrzesień 2008, 20:30   

DZIĘKI WIELKIE
 
 
Justa_Tom 

Dołączyła: 01 Lip 2008
Posty: 144
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22 Styczeń 2009, 19:29   

Ślę pokłony dla autorki przepisu :padam: :padam: :padam: :)

Shoarma wyszła zaje...fajna!!! Mój mąż mlaskał, że ho ho ho!!.. Zrobiłam z kurczaka i super smaczne!! Zdziwił się, że można tak smacznie dietować :) A do sosu zamiast tabasco dodałam harissę i wyszedł :ok:
 
 
_MeGGi_ 


Dołączyła: 27 Sie 2008
Posty: 69
Skąd: Wawa
Wysłany: 22 Kwiecień 2009, 13:18   

dzis bede miala na obiadek :) siedzi w lodowce i sie "gryzie" a mi juz slina cieknieeee :w00t:
 
 
anitajas 


Dołączyła: 21 Sie 2006
Posty: 2481
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 13 Maj 2009, 15:55   

Dziś miałam na obiadek pychoooooootka .... mniam, mniam, mniam ...
_________________
 
 
qqrq5 

Dołączyła: 05 Sie 2004
Posty: 43164
Skąd: z kurnika
Wysłany: 13 Maj 2009, 15:56   

o własnie zapomniałam o tym przepisie :w00t:
_________________
[*] i

....Matka trzyma Cię za rekę tylko przez chwilę, w sercu nosi całe życie.....
 
 
Dafne 


Dołączyła: 01 Sie 2004
Posty: 7187
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14 Maj 2009, 14:53   

zrobiłam dzisiaj z piersi kurczaka, bardzo dobre wyszło :)
 
 
Eb_s 
Don Pedro vel Karramba


Dołączyła: 25 Sty 2008
Posty: 15512
Skąd: k/Sieradz
Wysłany: 27 Maj 2009, 10:15   

kurczak przyprawiony grzecznie czeka w lodówce

będzie na obiad :)
_________________
Gabriela 21.07.2003
Ignacy 07.12.2008
 
 
Eb_s 
Don Pedro vel Karramba


Dołączyła: 25 Sty 2008
Posty: 15512
Skąd: k/Sieradz
Wysłany: 27 Maj 2009, 14:32   

zjedzone-- dobre- choć nie mój smak
_________________
Gabriela 21.07.2003
Ignacy 07.12.2008
 
 
Ewik 


Dołączyła: 01 Sie 2004
Posty: 12968
Skąd: ze wsi
Wysłany: 7 Luty 2012, 22:03   

Bardzo czesto robie to danie. Jednak zawsze z piersi kurczaka. To nadal moje ulubione danie mm :oczami:
_________________
Najlepszy jest ten czas, który mam przed sobą.

( Milton H. Erickson )
 
 
kaladia 


Dołączyła: 02 Sie 2004
Posty: 17092
Skąd: Warszawa
Wysłany: 8 Luty 2012, 00:59   

Ewik, fajnie, że wyciągnęłaś wątek :super:
smaki zdecydowanie moje, zrobię może jutro :w00t:
 
 
Ewik 


Dołączyła: 01 Sie 2004
Posty: 12968
Skąd: ze wsi
Wysłany: 8 Luty 2012, 03:52   

Cytat:
Ewik, fajnie, że wyciągnęłaś wątek
smaki zdecydowanie moje, zrobię może jutro

specjalnie wyciagnelam bo prawie 3 lata byl nie odwiedzany a moze nowe mmki chca sprobowac ;)

kaladia, :hurra: :w00t: zrob z kurakiem. O niebo lepsze niz z wieprzowina. I dobrze jest obtaczac w przyprawach lekko mokrymi rekami. Wtedy lepiej wychodzi.
_________________
Najlepszy jest ten czas, który mam przed sobą.

( Milton H. Erickson )
 
 
qqrq5 

Dołączyła: 05 Sie 2004
Posty: 43164
Skąd: z kurnika
Wysłany: 8 Luty 2012, 11:30   

o jacie tez sobie zrobie, własnie zastanawiałam sie co zrobic z kuraka :w00t:
_________________
[*] i

....Matka trzyma Cię za rekę tylko przez chwilę, w sercu nosi całe życie.....
 
 
kaladia 


Dołączyła: 02 Sie 2004
Posty: 17092
Skąd: Warszawa
Wysłany: 8 Luty 2012, 12:09   

ja zazwyczaj jak robię tego typu marynatę to przyprawy mieszam z olejem i potem mieszam to z mięsem
to chyba też można tak zrobić :niepewny:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,036 sekundy. Zapytań do SQL: 9