Forum Zuzla Strona Główna Forum Zuzla


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Kochani Użytkownicy,

forum jest w nowym miejscu, adres poniżej.

Odświeżyliśmy się trochę, zmieniliśmy silnik forum, uprościliśmy nazwę forum i dopasowaliśmy ją do tematyki ;)
Odrzuciliśmy działy dietowe w których nic się nie działo.

Czy moje konto i posty zostały przeniesione?
Tak, ale trzeba zresetować hasło używając opcji Zalogun -> Nie pamiętam hasła, oraz ustawić nowy awatar.

Nowe forum znajduje się pod adresem: chlorkownia.pl

Miłego pisania!



Poprzedni temat «» Następny temat
DIETA ZUZLA ODC. 28
Autor Wiadomość
Mira 



Dołączyła: 08 Wrz 2004
Posty: 98980
Skąd: Chorzów
Wysłany: 16 Styczeń 2017, 11:18   

Avalonne, jest ok :super:
jakby mi tak ktoś codziennie wszystko gotował to może i bym wróciła na to MM ;)
_________________
 
 
Avalonne 


Dołączyła: 21 Lut 2006
Posty: 1215
Skąd: Rzeszów - okolice :)
Wysłany: 19 Styczeń 2017, 22:57   

Ech menu ... ;)

jutro:
07.00 - makaron durum, twaróg chudy, rzodkiewki, ogórek zielony.
11.00 - mleko 1,5%, płatki owsiane, twaróg chudy, rzodkiewki, ogórek zielony, kawa z mlekiem.
14.00 - kulka mozarelli, 2 pomidory, bazylia, oliwa z oliwek
19.00 - pierś z kurczaka, sałata zielona, pomidor, papryka zielona, oliwa z oliwek.

pojutrze:
07.00 - ciecierzyca, pomidor, rzodkiewki, ogórek zielony, kawa z mlekiem.
11.00 - mleko 1,5%, płatki owsiane, twaróg chudy, rzodkiewki, ogórek zielony.
14.00 - szpinak świeży, pół mozarelli, feta, suszone pomidory, szynka prosciutto.
19.00 - łosoś wędzony, sałata zielona, pomidor, papryka zielona, oliwa z oliwek.

Czy naprawdę tylko ja tu dietuję, czy też pozostali menu nie wpisują? Wkrótce to będzie tylko mój wątek ;) :przestraszony:
Mira, za parę dni urlop mi się kończy, wracam do roboty, też mi nikt nie będzie gotował, ale jakoś spróbuję wytrwać, choć wiadomo, na jedzeniu dużo mniej urozmaiconym. :oczami:
_________________

Urwisy paskudne :)
 
 
Mira 



Dołączyła: 08 Wrz 2004
Posty: 98980
Skąd: Chorzów
Wysłany: 19 Styczeń 2017, 23:07   

Avalonne, to powodzenia! :)
dziewczyny dietują ale siedzą w wątkach sportowych
czystego DZ chyba nikt nie trzyma ;)
_________________
 
 
Avalonne 


Dołączyła: 21 Lut 2006
Posty: 1215
Skąd: Rzeszów - okolice :)
Wysłany: 22 Styczeń 2017, 00:54   

Hej, menu na niedzielę:

10.00 - ryż brązowy z jabłkami, twaróg biały z rzodkiewką i pomidorami suszonymi (bez oleju), kawa z mlekiem.
14.00 - omlet z trzech jaj z cebulą, papryką i pomidorem, frytki z selera.
19.00 - kurczak zapiekany z mozarellą i pomidorami suszonymi, sałatka: roszponka, rukola, szpinak, pomidor, papryka, ogórek kiszony, oliwa.

Od poniedziałku już wracam do pracy, więc przez pięć dni - do piątku będzie tak:

6.30 kompot ze śliwek suszonych (3 śliwki, woda)
7.00 owsiane z mlekiem 1,5, maślanka, jakieś warzywo surowe, (postaram się żeby nie było codziennie to samo), Nescore z mlekiem.
10.30 chleb z mąki pp, twaróg chudy lub hummus mm, maślanka, Nescore z mlekiem 1.5, jakieś warzywo surowe
14.00 bigos mm albo kotlet mielony z surówką (jakieś sałaty, roszponki, itp., warzywa surowe, ser cheddar lub inny tłusty
18.30 jakaś ryba wędzona, gotowana lub kurczak/indyk gotowany z warzywami surowymi lub gotowanymi.

Nie zdołam gotować codziennie, więc będę po prostu zamrażać. Posiłki w dni robocze będą więc bardzo podobne. Za to w soboty i niedziele będę urozmaicać - menu będzie wtedy podobne jak do tej pory wpisywałam. I tak mam nadzieję wytrwać - byle były postępy na wadze, bo na razie szału nie ma...
Jak waga nie ruszy, to w lutym postaram się trochę ograniczyć kaloryczność może...., ale wtedy wcześniej wrzucę menu do akceptacji.

Mira, dziękuję za czytanie menu :cmok2: - ja sportsmenką nie jestem bo jak matka trzech urwisów może mieć czas dla siebie? :mur: może na emeryturze przy odrobinie wolnego czasu - jeśli dożyję :hyhy:
_________________

Urwisy paskudne :)
 
 
Mira 



Dołączyła: 08 Wrz 2004
Posty: 98980
Skąd: Chorzów
Wysłany: 23 Styczeń 2017, 10:09   

Avalonne, ok
_________________
 
 
nattka12 

Dołączyła: 07 Lut 2017
Posty: 2
Wysłany: 7 Luty 2017, 20:46   

Witam, jestem tu nowa proszę o sprawdzenie mojego menu....
Ś:9- owsiane z mlekiem 0,5%,łyżeczka dżemu,chleb graham, jogurt 0%, ogórek, papryka
O:13- cwiarka od kurczaka bez skóry, surówka z marchewki świeżej i mizeria ze śmietaną
k: 18-zupa pomidorowa z makaronem durum, ogórek
Proszę o korektę :D
 
 
Goja35 

Dołączyła: 03 Lut 2017
Posty: 5
Wysłany: 9 Luty 2017, 20:53   

Witam!
Jestem nowa, od dwóch tygodni z mm:-) Prosze o sprawdzenie menu:
8:00 2 kromki chleba pp z twarogiem i dżemem słodzonym sokiem, papryka
11:00 papryka, ogórek, kefir 1,5%
14:30 mielone (kotlet samo mięso z indyka), brokuł na parze
18:30 makaron pp, serek emilki, warzywa
 
 
Mira 



Dołączyła: 08 Wrz 2004
Posty: 98980
Skąd: Chorzów
Wysłany: 10 Luty 2017, 10:51   

nattka12 napisał/a:
chleb graham
sama pieczesz czy z piekarni? jak z piekarni to skład ma ok?
śmietana sprawdzona? bez syfów? (mączka chleba świętojańskiego, guma guar itp?) węglowodany mniej niż 4%?
w kolacji brak białka
zero dobrych tłuszczów w menu (oliwa, ryby, jajka)
Goja35, ten posiłek o 11 marny trochę
brak dobrych tłuszczów w menu
_________________
 
 
Goja35 

Dołączyła: 03 Lut 2017
Posty: 5
  Wysłany: 10 Luty 2017, 16:45   

Mira - do kolacji dorzucę łyżeczkę oleju lnianego :-)

Dziś piekę swój chleb (mąka graham 1850, drożdże, sól, erytrol, woda). Mam nadzieję, że urośnie, bo zawsze robiłam z cukrem i mąką mieszaną.

Menu na jutro:
9:00 mój chleb z pastą z soczewicy (też moja: soczewica zielona, czosnek, przyprawy, ew. jogurt nat. do 1,5%), pomidory, papryka
13:00 ryż brązowy, warzywa chińskie na patelnię, przecier pomidorowy
18:00 pieczone udka kurczaka, sałatka grecka (warzywa, feta, sos vinegret własnej roboty) - tu mamy gości i menu zrobiłam pod siebie, dlatego kolacja tłuszczowa bo łatwiej mi ją dopasować. Wpadnie na pewno wino wytrawne czerwone (myślę, że przy moim nie-piciu po jednym kiliszku odpadnę)
 
 
Goja35 

Dołączyła: 03 Lut 2017
Posty: 5
Wysłany: 15 Luty 2017, 20:30   

Może ktoś zerknie:

9:00 - 150 g chleba pp (własny wypiek), 100 g serek emilki, 50 g dżem słodzony sokiem, papryka
12:00 - 40 płatki owsiane, nasiona słonecznika, mrożone truskawki, odżywka białkowa
15:00 - bigos (ok. 130 g piersi gotowanej, kapusta słodka, przyprawy)
19:00 - 70 g makaronu pp, twaróg 100g, cukinia, rukola, sos (łyżeczka oleju lnianego, musztarda, ocet balsamiczny, erytrol do smaku)

Odżywką uzupełniam białko, ponieważ ćwiczę siłowo 3xw tygodniu i mam rozkład makro BTW - 130/160/60.
Czasem przekroczę węgle, jak jem na śniadanie mój chleb, bo jest bardzo ciężki.
 
 
ulenkah 

Dołączyła: 12 Sty 2008
Posty: 52
Skąd: Camberley UK
Wysłany: 3 Marzec 2017, 16:28   

6.45 2 nalesniki z maki pp I mleka 0.1%, lyzka serka homo (quark) 0%, lyzka marmolady z suszoneych moreli (ugotowane I zblendowane morele bez zadnych dodatkow)
10.30 paprykarz ( ryz brazowy, tunczyk wsw, cebula, koncentat pom, sos sojowy bez cukru), ogorek kiszony
14.30 kalafior zapiekany z mozzarella, fasolka szparagowa ze lyzeczka slonecznika, kapusta wloska zasmazana z boczkiem
19.00 pewnie to samo co na obiad, moze dorzuce jeszcze jajko sadzone
 
 
Żonkil 


Dołączyła: 02 Cze 2017
Posty: 23
Wysłany: 5 Czerwiec 2017, 11:01   

Witam, bardzo proszę o sprawdzenie mojego debiutanckiego menu. Z góry dziękuję za pomoc i wszelkie uwagi!

Jako W oznaczam posiłki węglowe, T - tłuszczowe, a B - białkowe, czyli chudotłuszczowe

SOBOTA:

10:00 (W):
- jajecznica z trzech jajek z szynką (1 plasterek), cebulą i szczypiorkiem, do tego micha warzyw na zagrychę (pomidor, ogórek, papryka i kawałek serka Brie)
- kawa czarna z przyprawami (cynamon, kurkuma, imbir, goździki, kardamon)
14:00 (T):
- tuńczyk w oliwie (160g) z mieszanką sałat, rukolą i ogórkiem kiszonym
- 150g gotowanej wołowiny z mieszanką sałat i sosem winegret (2-3ł. oliwy, ocet jabłkowy, sok z cytryny, 1ł. musztardy bez cukru, przyprawy)
- ogórek, papryka zielona i kawałek serka brie
19:30 (B)
- brukułoryba po grecku (2 mrożone kostki dorsza i pół brokuła ugotowane na parze i zalane sosem pomidorowym z 1 pomidora, 200g passaty, startej marchewki, pietruszki, kawałka (50g) selera, małej cebuli (ok. 80g), pora, selera naciowego + przyprawy)
- sok z marchewki (0,2l) i selera naciowego (0,2l)

NIEDZIELA:

10:00 (T):
- jajecznica z trzech jajek z szynką (1 plasterek), cebulą i szczypiorkiem, do tego micha warzyw na zagrychę (pomidor, ogórek, papryka i kawałek serka Brie)
- kawa czarna z przyprawami (cynamon, kurkuma, imbir, goździki, kardamon)
14:00 (W):
- makaron (semolina durum; 50-60g przed ugotowaniem) + 40-50g prażonej ciecierzycy (mój sposób na białko do posiłku WW; na opakowaniu pisze, że jest bez tłuszczu, tylko ciecierzyca w składzie) + pomidor + opakowanie białego serka/twarożku (0,2% tł; ok. 200g) + trochę maślanki (1% tł.) dla rozcieńczenia
- kawa z mlekiem
18:30 (T):
- tuńczyk w oliwie (160g) z mieszanką sałat, rukolą i ogórkiem kiszonym
- sałatka: sałata, pomidor, ogórek, papryka, szczypiorek, serek brie z sosem winegrette

DZISIAJ (PONIEDZIAŁEK)

7:30 (W):
- mieszanka płatków (60g suchych płatków zalanych na noc ciepłą wodą, aby spęczniały; sama zmieszałam: owsiane, orkiszowe, żytnie) + kawałek ogórka, papryki, pomidor, szczypiorek + 40g prażonej ciecierzycy + 0,5l. maślanki)
- kawa czarna z przyprawami
11:30 (T):
- 200g gotowanej wołowiny z mieszanką sałat i sosem winegret (2-3ł. oliwy, ocet jabłkowy, sok z cytryny, 1ł. musztardy bez cukru, przyprawy)
- kulka mozarelli (125g), kilka rzodkiewek, kawałek ogórka
17:30 (W):
- makaron (semolina durum; 50-60g przed ugotowaniem) + 40-50g soczewicy + pomidor + opakowanie białego serka/twarożku (0,2% tł; ok. 200g) + trochę maślanki (1% tł.) dla rozcieńczenia

Ps. nie za duże te moje posiłki? Ja żarłok jestem i potrafię sporo zjeść

EDIT: podliczyłam kalorie i BTW moich posiłków i poprzekraczałam chyba wszelkie dopuszczalne normy i granice! No to już wiem, czemu nie chudnę... chyba muszę bardziej uważać...

Sobota - prawie 2500 kcal, BTW: 190/140/175 (to prawie 3g białka/kg mojej docelowej masy ciała)
Niedziela - jakimś cudem tylko 1700 kcal (pewnie czegoś zapomniałam wpisać), BTW: 120/94/105
Poniedziałek - 2200 kcal, BTW: 160/90/200

Chyba nie uwolnię się od Fitatu do końca życia...
 
 
Żonkil 


Dołączyła: 02 Cze 2017
Posty: 23
Wysłany: 7 Czerwiec 2017, 11:11   

WTOREK 06.06.2017

śniadanie ok. 7:00-7-30 (W)
- owsianka:
płatki owsiane, płatki żytnie, płatki orkiszowe - 60g suchych płatków zalanych na noc ciepłą wodą +
40g ciecierzycy prażonej (bez żadnych dodatków w składzie) +
kawałek papryki, ogórka, kilka rzodkiewek,
wszystko zalane maślanką (ok. 0,5 litra)
- kawa czarna z przyprawami (imbir, kurkuma, cynamon, kardamon, goździki)

lunch ok. 10:45 (T)
- omlet:
3 jajka, 1 łyżka nasion chia, 1 ł. oliwy, 1 ł. oleju kokosowego
pół papryki, kawałek ogórka, 5 rzodkiewek, 1ł. oleju lnianego

obiad ok. 16:30 (W)
80g makaronu aldente (skład: 97% semolina durum, 3% czosnek niedźwiedzi) + 20g soczewicy + pół brokuła + 2 zmiksowane pomidory + 100g serka wiejskiego 1% tł.

kolacja ok. 19:30 (B)
- dorsz mrożony (ok. 130g przed rozmrożeniem) w przyprawach pieczony w piekarniku razem z pieczarkami (ok. 200g surowych), z których zostały tylko skwarki + 320g surówki z kap. kisz., marchewki, cebuli, pora i selera, polanej olejem lnianym i oliwą z oliwek (po 1 łyżce)
- herbata ziołowo-owocowa (z kawałkami suszonych owoców)
- troszkę wina czerwonego wytrawnego

Łącznie moje Fitatu naliczyło niecałe 1700 kcal, BTW: 122/36/213

Kalorycznie jestem z siebie dumna, jednak niestety wydaje mi się, że znów za dużo białka

Będę wdzięczna za opinię...
 
 
Żonkil 


Dołączyła: 02 Cze 2017
Posty: 23
Wysłany: 7 Czerwiec 2017, 21:44   

ŚRODA 07.06.2017

śniadanie ok. 7-30 (W)
- owsianka:
płatki owsiane, płatki żytnie, płatki orkiszowe - 60g suchych płatków zalanych na noc ciepłą wodą +
40g ciecierzycy prażonej (bez żadnych dodatków w składzie) +
kawałek papryki, ogórka, pomidor, rzodkiewki
wszystko zalane maślanką (ok. 0,5 litra)
- kawa czarna z przyprawami (imbir, kurkuma, cynamon, kardamon, goździki)

lunch ok. 10:30 (W)
80g makaronu aldente (skład: 97% semolina durum, 3% czosnek niedźwiedzi) + 20g soczewicy + pół brokuła + 2 zmiksowane pomidory + 100g serka wiejskiego 1% tł.

obiad ok. 14:00 (T)
mięso wołowe do gulaszu gotowane (130g) + sałata lodowa + sos winegrette (ocet jabłkowy, sok z cytryny, 1ł. oliwy z oliwek, 1ł. oleju lnianego, 1ł. musztardy)

kolacja ok. 19:00 (T)
łosoś piekarnika (150g) obtoczony w ziołach i oliwie + warzywa na patelnię chińskie (ok. 350g przed rozmrożeniem, w składzie żadnych niespodzianek: kiełki fasoli mung, marchewka, bambus, papryka, por, jakieś chińskie grzybki, groszek strączkowy) z 1ł. oliwy + surówka z kapusty kiszonej (220g; kap. kisz., marchewka, cebula, por i seler, 1ł. oleju lnianego i 1ł. oliwy z oliwek)

Łącznie ok. 2000 kcal, BTW: 130/80/210 - znów za dużo... :zalamany:
 
 
Żonkil 


Dołączyła: 02 Cze 2017
Posty: 23
Wysłany: 8 Czerwiec 2017, 09:26   

Cytat:
dziewczyny dietują ale siedzą w wątkach sportowych


Gdzie można znaleźć te wątki sportowe?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,435 sekundy. Zapytań do SQL: 9