Forum Zuzla Strona Główna Forum Zuzla


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Kochani Użytkownicy,

forum jest w nowym miejscu, adres poniżej.

Odświeżyliśmy się trochę, zmieniliśmy silnik forum, uprościliśmy nazwę forum i dopasowaliśmy ją do tematyki ;)
Odrzuciliśmy działy dietowe w których nic się nie działo.

Czy moje konto i posty zostały przeniesione?
Tak, ale trzeba zresetować hasło używając opcji Zalogun -> Nie pamiętam hasła, oraz ustawić nowy awatar.

Nowe forum znajduje się pod adresem: chlorkownia.pl

Miłego pisania!



Poprzedni temat «» Następny temat
Akcja - Pokaż swoje osiągnięcia!
Autor Wiadomość
justa2312 

Dołączyła: 27 Sty 2009
Posty: 135
Skąd: katowice
Wysłany: 16 Listopad 2011, 23:56   

kajka,
to ty w końcu jesteś na Dukanie czy na MM?
Bo wiem że udzielasz się też na innym portalu i tam afiszujesz się mniej więcej "niech żyje Dukan!" :/
_________________
:/ :/:/ Znów jest grubooooo
 
 
anya 


Dołączyła: 06 Maj 2005
Posty: 34310
Skąd: posen
Wysłany: 16 Listopad 2011, 23:58   

justa2312, na tym forum są nie tylko osoby które stosują MM ;)
_________________
bolly/kolly/tolly mnie
Raqs Sharki
 
 
dorka 



Dołączyła: 11 Wrz 2004
Posty: 87935
Skąd: Szczecin
Wysłany: 21 Listopad 2011, 20:29   

anya, ale ten dział jest MMowy i tutaj powinny być umieszczone osiągnięcia właśnie z tym związane :)
zresztą skoro jest na Dukanie po co pisze:
kajka napisał/a:
niech żyje MM
_________________
obce słowa w menu nie poprawiają smaku potraw
Stephen Clarke




 
 
anya 


Dołączyła: 06 Maj 2005
Posty: 34310
Skąd: posen
Wysłany: 23 Listopad 2011, 04:52   

dorka, aha, ok :66:
_________________
bolly/kolly/tolly mnie
Raqs Sharki
 
 
justa2312 

Dołączyła: 27 Sty 2009
Posty: 135
Skąd: katowice
Wysłany: 24 Listopad 2011, 12:53   

anya, własnie o to mi chodziło ...
Mówię wam że Kajka udziela sie też na innym forum pod ty samym nikiem i z tymi samymi zdjęciami i chwali się że tyle schudła z Dukanem.
Coś tu wydaje mi się dziwne i poprostu chciałabym się dowiedzieć czy tyle udało jej się schydnąć na MM czy na Dukanie,a skoro na Dukanie to po co tutaj chwali się że na MM??? :hmm:
_________________
:/ :/:/ Znów jest grubooooo
 
 
netka30 


Dołączyła: 22 Lis 2011
Posty: 4
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 25 Listopad 2011, 08:26   

Aj tam. Może połowę schudła z MM, połowę z Dukanem, a może jeszcze z kimś innym ;) Po takim osiągnięciu ma się chyba ochotę pochwalić i wykrzyczeć to na całe gardło. Udało się i to jeszcze jak! Jestem pełna podziwu i zazdroszczę wytrwałości :)
_________________
 
 
mogewiecej 

Dołączyła: 25 Sie 2011
Posty: 35
Skąd: Legionowo
Wysłany: 7 Styczeń 2012, 09:00   

justa2312 napisał/a:
anya, własnie o to mi chodziło ...
Mówię wam że Kajka udziela sie też na innym forum pod ty samym nikiem i z tymi samymi zdjęciami i chwali się że tyle schudła z Dukanem.
Coś tu wydaje mi się dziwne i poprostu chciałabym się dowiedzieć czy tyle udało jej się schydnąć na MM czy na Dukanie,a skoro na Dukanie to po co tutaj chwali się że na MM??? :hmm:



Myślę, jednak, że najpierw powinnaś przeczytać wątek Kajki od deski do deski, połączyć fakty to byś miała świadomość ile schudła na MM, Dukan u Kajki była owszem jedną z ostatnich diet, na której Kaja zrzuciła parę kilogramów (nie pamiętam ile) następnie Kaja wróciła z powrotem do MM, więc jeśli nie znasz podstawowych faktów, to nie psuj krwi na forum.
 
 
Naughty 

Dołączyła: 07 Kwi 2008
Posty: 5
Wysłany: 27 Marzec 2013, 20:03   

Dziewczyny , ja dzieki tej diecie stracilam 46 kg. Na przelomie 18 miesiecy co prawda ale nadal uwazam to za wielkie osiagniecie. Wkrotce zamieszcze moje zdjecia . w ciazy przytylam 48 kg... dzieki mm schudlam 46 , wiec uwazam to za dobry wynik? jak myslicie ?:)
_________________
 
 
Kasiek 


Dołączyła: 14 Mar 2005
Posty: 60086
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27 Marzec 2013, 20:16   

Naughty, :bra: :bra:
_________________
"Dokądkolwiek pójdę poniosę ze sobą Twój pierwszy krzyk"
Zosia 24.10.2006
Szymon 22.05.2008
 
 
sd_silver 



Dołączyła: 19 Sie 2004
Posty: 64358
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28 Marzec 2013, 07:49   

Naughty, :bra:
 
 
qqrq5 

Dołączyła: 05 Sie 2004
Posty: 43164
Skąd: z kurnika
Wysłany: 28 Marzec 2013, 23:11   

Rewelacją :bra:
_________________
[*] i

....Matka trzyma Cię za rekę tylko przez chwilę, w sercu nosi całe życie.....
 
 
perła 


Dołączyła: 14 Lut 2008
Posty: 5941
Skąd: Poznań
Wysłany: 29 Marzec 2013, 09:42   

Naughty, :super: :super:
_________________

 
 
marlenka 


Dołączyła: 08 Paź 2011
Posty: 14240
Skąd: Legnica
Wysłany: 30 Marzec 2013, 09:45   

Naughty, :hurra: :bra:
_________________
Moje Czytanie -----> https://miszmasz79.blogspot.com
 
 
matan40 

Dołączyła: 14 Kwi 2013
Posty: 55
Skąd: lodzkie
Wysłany: 14 Kwiecień 2013, 18:35   

dzisiaj pierwszy wpis :)
3 kg mniej :hurra:
postaram sie o kolejne :D
dzieki ze jestescie :tuli:
_________________
matan40
 
 
KatheriaVam 


Dołączyła: 17 Kwi 2013
Posty: 1
Wysłany: 17 Kwiecień 2013, 09:26   

Gratuluje :) może ta galeria przekona moją siostrę do stosowania razem ze mną MM :) Ja stosuję dopiero o 2 miesięcy ale już czuje że moje ciało mi za to dziękuje hehe :)

pozdrowienia

:)
_________________
Jako studenta rehabilitacji poleca masaże w regeneris Wrocław
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,059 sekundy. Zapytań do SQL: 9